رهنمودهای رهبری سند ضرورت ولایت فقیه در مدیریت بحران ها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت خطبه روشنگرانه و پر صلابت و حکیمانه رهبری در 29 خرداد 88 سند ضرورت ولایت فقیه برای مدیریت بحران هاست.


آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستانه سالروز  29 خرداد 88 سالروز خطبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فتنه 88 اظهار کرد:

خطبه روشنگرانه و پر صلابت و حکیمانه رهبری در 29 خرداد 88 سند ضرورت ولایت فقیه برای مدیریت بحران هاست.

وی افزود: آنچه در آن خطبه پرصلابت و حکیمانه و روشنگرانه مشاهده شد شرح رسا و عینی کلام امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی است که فرمود«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور شما آسیب نبیند».



استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خطابه روشنگرانه و به موقع رهبر معظم انقلاب در آن روز تاریخی برای امت امید و دلگرمی ایجاد کرد و نقشه دشمنان را در طمع به نظام اسلامی ناکام گذاشت.



وی تصریح کرد: پس از خطابه روشنگرانه و پر صلابت آن روز رهبری مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعتراف کردند که 90 درصد از کسانی که در فضای ظلمانی شبهه و فتنه تحت تأثیر دشمنان انقلاب قرار گرفته بودند، آگاه شده و به آغوش نظام و ملت اسلامی بازگشتند.



حسینی خراسانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه با آن خطابه شورانگیز، هشدار دهنده و تحسین برانگیز خود باعث شدند که ضرورت وجود رهبری و ولایت فقیه برای عبور قدرتمندانه از بحران ها و نجات کشور از آسیب دشمنان یک ضرورت اجتناب ناپذیر بر همگان اثبات شود.



وی تأکید کرد: بعد از آن خطابه تحسین برانگیز و ستودنی بود که برخی از مخالفان نظام جمهوری اسلامی به رهبری نظام جهت مدیریت قدرتمندانه و با فراست در مهار بحران نمره 20 دادند.



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: خطابه روشنگرانه و حکیمانه و تحسین برانگیز و ستودنی رهبری نظام در 29 خرداد سال 88 باعث امیدواری و دلگرمی و پشت گرمی امت و خنثی شدن توطئه ها و نقشه های شیاطین علیه نظام جمهوری اسلامی شد.