دعوای خلقت- مشکل دنیا الان حقیقتا مدیریت هست،

افسران - دعوای خلقت
√√ استاد علی اکبر رائفی پور:

دعوای خلقت بر سر خلیفةالله است. اینکه ابلیس نمی پذیرد و سر باز میزند از پذیرش خلیفةالله، این مشک و رویه توسط پیروان شیطان حالا چه شیاطین جِنی و چه شیاطین اِنسی کماکان در دنیا ادامه پیدا کرد و نمی توانستند بپذیرند.
شما میبینید در قرآن خدا میخواد برکت را به آل ابراهیم بده و خود قرآن می فرماید:
{ أَمْ یَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَی مَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ فَقَدْ آتَیْنَآ آلَ إِبْرَاهِیمَ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَآتَیْنَاهُم مُّلْکًا عَظِیمًا/نساء/۵۴}

 اینها حسادت میکنند بر اینکه چرا خدا از فضل خودش به آل ابراهیم بیشتر داده.

این حسادت همیشه بوده و بشر میگه من خودم گزینه های دیگری دارم برای مدیریت دنیا، سالها این دعوا وجود داشت چه در بنی اسرائیل چه در بنی اسماعیل، نهایتاً منجر به این شد خداوند متعال ولی خودش و بگیرد.
در بنی اسرائیل حضرت عیسی (ع) و در بنی اسماعیل آقا صاحب الزمان(عج)را.
ببینید مشکل دنیا الان حقیقتا مدیریت هست، شاید یک عده فکر کنند ما تو دنیا با کمبود غذا مواجه هستیم، به هیچ وجه اینطور نیست.
طبق آماری که در مراکز معتبر در دنیا نشر پیدا میکند، اینکه نزدیک یک سوم غذای دنیا دور ریخته میشود و بشر نمی تواند مدیریت کند.
نه اینکه نمی تواند مدیریت کند از این جهت که الزاما ابراز نداره کشتی، قطار، هواپیما نداره غذا از این طرف بفرسته اون طرف... سرد خانه نداره غذا را سالم نگه داره...
از قضا همه ی اینها را هم داره در واقع نمیخواهد مدیریت کند!
آمارهای جهانی میگه الان نیمی از کودکان جهان گرسنه اند این فاجعه است.
مدیریت امروز دنیا واقعا به چالش کشیدنیست یک طرف دنیا اینقدر می خوره قند و چربی و هزار جور بیماری میگیره از سر اون می میرد، یک طرف دنیا دقیقا در اثر سوء تغذیه می میره.
الگوی هلند در تولید غذا اگر داده بشه به کشورهای دیگه میگن ۳۰ تا ۴۵ میلیارد نفر و میشه غذا داد، مگه جمعیت کره ی زمین چقدر هست؟ ۷میلیارد.
دنیا صاحب نداره به همین صراحتی که عرض میکنم.