مرندی ها دومین شهید

مدافع حرم را تقدیم کردند.

حاج عباس عبداللهی رییس هیات

 جودوی شهرستان مرند

به شهادت رسید.

مرندی ها دومین شهید مدافع حرم را تقدیم کردند/ رییس هیات جودوی مرند به شهادت رسید

شهید حاج عباس عبدالهی از رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی و قهرمان ورزش های رزمی ارتشهای جهان در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل ازسایت پیام مرند، پس از اعلام شهادت این سردار دلیر اسلام دفاع از حریم ولایت، هنوز زمان دقیق انتقال پیکر مطهر به شهر مرند و تشییع اعلام نشده است که به محض اعلام، از همین سایت خبری منتشر خواهد شد.

وی بازنشسته سپاه و برنده ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان ۸ سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود .

چنان با شهدا عجین بود که در سخنرانی هایش می گفت: من با شهدا راه میروم غذا میخورم و میخوابم و این آسایشی که برای من شهیدان بوجود آورده اند هر گز نخواهم گذاشت پرچم یا مهدی ادرکنی ،آن ناله های رزمنده گان در نماز های شب و هنگام شب عملیات زمین بماند. او جزو بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها.او همواره سخت ترین راه را انتخاب میکرد چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه در پیش گرفت.صفایی داشت وصف ناپذیر.پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود با دانشجویان انس میگرفت و با آنها از شهدا و مرامشان میگفت.

حاج عباس هم به مرادش آقا مهدی پیوست.وی بدست گروههای تکفیری و سلفی در سوریه بشهادت رسید.اخبار تکمیلی را متعاقباً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آخرین جمله او در یادواره شهدای پایگاه شهید خداداد مرند در رسانه ها همچنان در حال انتشار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که گفـت: جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می سپارم.

پس از محرم علیپور، این دومین شهید مدافع حرم می باشد که اهالی غیرتمند و شهیدپرور شهرستان مرند تقدیم اسلام میکنند.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پیامی شهادت سردار رشید سپاه اسلام و مدافع حرم ، عباس عبدالهی نائب رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجانشرقی و رییس هیات جودوی شهرستان مرند را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور آذربایجانشرقی و شهرستان مرند و خانواده و بستگان این شهید والام مقام تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/گ

شهید عبدالهی