خشم روحانی از کرسنت اینبار دامن صدا وسیما را گرفت / توهین های روحانی ادامه دارد ....

افسران - خشم روحانی از کرسنت اینبار دامن صدا وسیما را گرفت / توهین های روحانی ادامه دارد ....


خشم روحانی از کرسنت اینبار دامن صدا وسیما را گرفت / توهین های روحانی ادامه دارد ....
اینکه جناب روحانی از استیضاح نارحت نیست(چه بسا خوشحال هم هست!!) کاملا مشخص بود.... چه آنجا که ماموریت فرجی دانا را(به عنوان مهره سوخته) پایان یافته دید و زحمت عقب انداختن سفر اردبیل را به خودش نداد... چه آنجایی که بلافاصله بعد از استیضاح،، فرجی دانای معزول را مشاور خود کرده و حکم نجفی را برای سرپرستی وزارت علوم زد... و چه آنجایی که طی پیامی (اطمینان بخش برای حامیان بنفش و سبز خود)،، خطاب به ملت گفت: "نجفی همان مسیر فرجی دانا را پیگیری میکند".... روشن بود قرارنیست جناب رییس جمهور از استیضاح، تکدر خاطر پیدا کنند

اما براستی چه چیزی روحانی (و تیم رسانه ای پشت پرده وی) را در این هفته ها ناراحت کرده که مداوم دست به تهدید و توهین میزند؟؟؟؟؟!!!!
در تازه ترین ورژن توهین ها و ارعاب ها، اینبار روحانی نوک پیکان را به طرف رسانه تاثیرگذاری همچون صدا و سیما گرفته است
جالب اینجاست که ایشان در سخنرانی شان در اردبیل از طرفی می گویند " کسی تلویزیون نگاه نمیکند"
و از طرف دیگر می گویند: " چرا صندوق بین المللی، بانک جهانی و رسانه های خارجی باید کار دولت را در زمینه اقتصاد و موفقیت های کسب شده بگویند اما رسانه ملی اینهارا به مردم نگوید و مردم نبینند و نشنوند"
شیخ حسن اینبار پارا فراتر گذاشته و صدا و سیما را تهدید به افشاگری کرده است : " کار رسانه ملی در این مورد خلاف تاکید امام راحل است، امام همواره تاکید داشتند که خود دولت خدمات خود را به مردم بگوید، پس چرا خدمات دولت گفته نمی شود، حالا بماند دلیل اینکه نمی گذارند خدمات دولت تبیین شود. اهدافی در پشت آن است که ما بعدا آن را تبیین می کنیم ."
روحانی در ادامه با متهم کردن صداوسیما به نقض قانون اساسی گفت: "صدا و سیما به لحاظ قانون اساسی باید زیر نظر سه قوه باشد، اما اینگونه نیست و خودش کارهایی می کند که برخلاف قانون اساسی است . قانون اساسی کشور باید اجرا شود این خیلی مهم است اما اجرای این وظیفه برای خیلی ها خوشایند نیست ، با این وجود هرکسی هر مسئولیتی دارد باید بداند که دولت برای اجرای قانون اساسی مصمم است"
روحانی در ادامه رجز خوانی های خود اضافه کرد که: "آنچه در انتخابات وعده داده ام عمل خواهم کرد و در این راه هیچ چیز نمی تواند مانع من شود ، این امر وظیفه مهمی است چراکه مردم براساس قانون اساسی رای دادند و اعتماد کردند، رای دادند که مجری قانون اساسی باشم."
این هجمه ها همه درحالی است که بزرگترین گناه صدا و سیما در چند روز گذشته این بوده است که برخلاف میل دولتمردان، سیمای جمهوری اسلامی ایران  در بخش های مختلفی از برنامه های خود (مثل برنامه ثریا و بخش خبری صرفا جهت اطلاع و...) به قضیه قرارداد ننگین کرسنت(و ضرر 55 هزار میلیارد تومانی) اشاره کرده و به ملت 75 میلیونی اطلاع رسانی خوبی (درباره کلاهبرداری برخی ها!!) کرده است......  




(نمی خواستم پانوشتی بنویسم ولی حیفم اومد اینو یادآوری نکنم!!!)
میرحسین موسوی برای حضور در انتخابات سال 84 دو شرط احمقانه گذاشت(که با بندهای مختلفی از قانون اساسی در تضاد بود):
1- اختیار به دست گرفتن مستقیمِ صدا وسیما
2- اختیار به دست گرفتن نیروی انتظامی!!!

هیچی دیگه  والسلام