دل نوشته یکی از خانمهای محجبه در استرالیا

 (( حتما بخونین زیباست  ))


افسران - دل نوشته یکی از خانمهای محجبه در استرالیا (( حتما بخونین )) به پیشنهاد سردبیر

سالهاست حجاب دارم،به همین خاطر دوستان زیادی ندارم، تو محل کارم هم بیشتر همکارام 


بخاطر مسلمان بودنم ازم دوری میکنن، جز عده ای محدود....


رییسم "یه خانوم پیر و غرغروإ"میگفت:تو چرا هیچوقت تو پارتی های اخر هفته نمیای؟؟؟

تو زیبایی، جوانی، خوش اندامی، حیف تو نیس که جوانی تو زیر این لباس گشاد و بلند بر باد 


میدی؟؟؟


حجاب تو بردار و بزار مردم از زیبایی هات لذت ببرن،



پسرای زیادی چشمشون دنبال توإ...


ولی بخاطر حجابت جرأت نمیکنن بهت نزدیک بشن....

داشتم به حرفای رییسم فکر میکردم،حجابمو بردارم...؟؟؟


یادگاری مادر پهلو شکسته مو بردارم...؟؟؟)':

کی میتونه یادگاری مادرشو بندازه دور..؟؟؟)':


اگه تا به امروز پای من به نایت کلب یا پارتی های حرام باز نشده، از برکت وجود حجابمه،

بعضی وقتا وسوسه میشم، هرچی باشه منم انسانم و ممکن الخطا ،ولی شرم از حجابی که رو 


سرمه منو از هرگونه الودگیِ دور نگهداشته....


رییسم میگفت: چشم مردهای زیادی دنبال منه....


ولی هیچکدومشون تا حالا گستاخیِ ازشون سر نزده،

این حجاب منه که به مردها میگه: حد و حدود خودتو بشناس،

خیلیا میگن: حجاب محدودیته، ولی حجاب من چیزی جز مصونیت برام نبوده،

چیزی جز رحمت و امنیت برام نبوده،


حجاب رو سر من، سایه ی خداوند بر سر منه که منو از هر کار اشتباه و آلوده ای دور نگهداشته،

حجاب من تنها نشانه ی مذهب من نیس، حجاب من هویت منه، شخصیت منه، تموم زندگیِ منه،


خدایا..!!! دست ما را از دامن فاطمه ی زهرا "سلام الله علیها" کوتاه مگردان

آمین یا رب العالمین


دل نوشته خانم ا.ش از استرالیا


ما هم برای ایشون و کسانی که شرایطی مشابه ایشون دارن آرزوی سلامتی و موفقیت میکنیم و إن شاءالله مورد دعای مخصوص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام قرار بگیرن ...