حال افتخار کنید به شیعه بودنتان

استاد قرائتی نقل می فرمودند :در پاکستان بودم به من گفتند شما یک بحثی بکنید این ها همه استاد دانشگاه هستند. همه سنی هستند، گفتم استاد دانشگاه طوری نیست.ما اصلاٌ سخنگوی دانشگاه هستیم.سنی هم طوری نیست، میلیون ها سنی درایران هستند ما با سنی­ ها دوستیم.

گفتند نه، استاد دانشگاه سنی وهابی.گفتیم باشه ما اصلاٌ کاری به وهابی­ ها نداریم، یک بحث قرآنی کردیم و ترجمه شد و حرف چند دقیقه ای.من هم چند تا روضه صادراتی دارم و از اون روضه خوب ها خواندم( هر چند دقیقه یک بار این جا کف می زدند) آخر جلسه یکی از آن ها هیجانی شده و پا شد نعره کشید و گفت:احسنت؛ گفت حیف که تو شیعه هستی، تو به این خوبی حرف می زنی چرا شیعه شدی؟

گفتم ببین نه شیعه/ نه سنی. قـــــرآن؟

گفت احسنت. گفتم ساعت بگذارید یک دقیقه با 3 تا آیه که همه شما حفظ هستید (آخه بعضی از آیات قرآن هستند که همه حفظ هستند مثل قل هو الله احد).بعضی از آیات قرآن هم هست که همه به آن عمل می کنند مثل کُلُوا. گفتم از آن آیاتی که همه حفظ هستند و بهش عمل می کنند.یک دقیقه ثابت می کنم که شیعه هستم، خیلی به آن ها بر خورد.(یک دقیقه،با قرآن...)گفتند بگو بسم الله.گفتم ثابت می­کنم، ساعت بگیرید.

بسم الله الرحمن الرحیم(گفتم پیغمبر بود، شیعه و سنی نبود، رهبر همه خود پیغمبر بود.بعد از پیغمبر ما فقهمون رو از اهلبیت گرفتیم، اهل سنت هم فقهشون رو از چهار تا عالم دیگه،امام احمدحبنل، ابوحنیفه، امام مالک، امام شافعی،هنوز یک دقیقه نشده است، من که فقهمو از اهل بیت گرفتم 3تا آیه قرآن داریم:

1- قرآن راجع به اهلبیت می گوید یعنی به کلمه اهل بیت که میرسد می فرماید: یطهرکم تطهیرا(یطهرکم یعنی معصوم، هیچ کس نگفته یطهرکم ابو حنفیه و شافعیه. نه شیعه گفته ، نه سنی.

2-اهل بیت قرن اول هجری بودند، چهار تا آیت الله شما، ابوحنفیه و امام مالک و شافعی و احمد حبنل، همه قرن دوم متولد شدند.اهلبیت ما یک قرن جلو ترند.قرآن میگه :والسابقون السابقون اولئک المقربون.

3-تمام اهلبیت شهید شدند در صورتی که یکی از آیت الله شما یک سیلی هم نخورد، قرآن می گوید فضل اله المجاهدین.

یک دقیقه من تمام شد.

 من شیعه هستم بدلیل اینکه فقهمو از کسی گرفتم که:

1-معصومند(یطهرکم)

2-یک قرن جلو ترند(والسابقون السابقون)

3-در راه خدا شهید شدند(قتلوا فی سبیل الله)

این سه تای من !!!

شما اگر یک آیه خواندید چرا دینتان را از ابو حنفیه گرفتید الان سنی میشوم و در تلویزیون پاکستان مصاحبه می­ کنم که قرائتی شیعه آمد  در پاکستان سنی شد.به همین قرآن همه از تعجب دهنشان باز مانده بود...

حال افتخار کنید به شیعه بودنتان