نگاهی به بند 14 قطعنامه اتحادیه اروپا در باره ایران 

(اتحادیه اروپا ) از آزادی چند نفر از زندانیان عقیدتی در ایران از جمله نسرین ستوده که وکیل حقوق بشر و برنده جایزه ساخاروف است استقبال می کند و از مقامات ایران می خواهد همه مدافعان حقوق بشر، زندانیان سیاسی، فعالان اتحادیه های صنفی، فعالان کارگری و آنهایی را که پس از انتخابات سال 2009 زندانی شده اند، آزاد کنند

. همچنین علاقه خود را به طرح حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای تنظیم منشور حقوق شهروندی اعلام می کند

هر چند همچنان نگرانی عمیق خود را درباره وضع حقوق بشر در ایران به ویژه ادعاهای گسترده شکنجه، محاکمات ناعادلانه از جمله محاکمه وکلا و مدافعان حقوق بشر و مصونیت در رابطه با نقض حقوق بشر ابراز می کند.

همچنین در رابطه با شمار زیاد اعدامها در سال 2013 و 2014 هشدار می دهد که از جمله این اعدامها، افراد زیر سن قانونی هستند.

یادآوری می کند که بیشتر اعدامهای سال 2013 در پنج ماه آخر سال بوده است،

همچنین محدودیتها درباره آزادی اطلاعات، انجمن، بیان، تجمعات، مذهب، آزادی دانشگاهی، آموزشی و آزادی حرکت و جنبش و همچنین سرکوب و تبعیض مبتنی بر مذهب، باور، قومیت، جنسیت و گرایش جنسی را محکوم می کند که بیشتر درباره جامعه بهائی، مسیحی، افراد مرتد و مسلمانانی که به ادیان دیگر گرویده اند، وجود دارد.

آیا دولت مدبر و توانمند روحانی نباید در مقابل این همه یاوه گویی و فضولی ها اتحادیه جوابی در خور و شایسته بدهد ؟؟؟؟ تا کی و تاکجا باید یک مشت افراد هرزه و  وحشی و قاتل محرومین و مظلمومین جهان ، برای ایران عزیز تعیین تکلیف بکنند و برای ما خط و نشان بکشند و رییس دولت ما و وزیر دولت  ما در مقابل آنها بخندند  ؟؟؟

بایسته و شایسته است دولت بزرگوار روحانی فریاد اعتراض  همراه با خون دل اساتید و فضلای معظم حوزه های علمیه  قم را بشنود و جواب دندان شکن و در خور توجه بر فضولی اروپا بدهند .