نصر نوشت:ما امت حزب اللهیم که هر گونه تهدیدی هر گونه تهاجمی از سوی غرب را در زیر پاهای خود لگد مال می کنیم, ما به قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا که خود ناقض قوانین سازمان ملل در زمینه حقوق بشر می باشد اعتراض داریم .

زیرا مداخله در امور کشورها خود مصداق اصلی نقض حقوق بشر می باشد و اما ما در کشوری زندگی می کنیم که قوانینش به طور کامل بر مبنای دین مبین اسلام پای گذاری شده است و زیر پا گذاشتن قوانین اسلام به معنای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد پس می توان این نکته را در یافت که غرب مداخله جو خواستار برچیده شدن نظام اسلامی می باشد.


حال این نکته را باید به فرزند انقلاب جناب ظریف خاطر نشان کرد که ما انقلاب کردیم تا در امور سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مان به شرق و غرب وابسته نباشیم و به معنای واقعی((استقلال))داشته باشیم. و اکنون مشاهده می کنیم که خواسته های آنان از مذاکرات هسته ای هم فراتر رفته است و پیش بینی رهبر انقلاب اسلامی را در خصوص اینده ی مذاکرات که فرمودند:((مساله هسته‌ای، بهانه‌ای بیش نیست و فرضاً اگر روزی این مساله با عقب‌نشینی ما حل شود آنها برای ادامه دشمنی با ایران عزیز، ده‌ها بهانه دیگر از جمله پیشرفت‌های موشکی، مخالفت ملت ایران با رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت را مطرح می‌کنند.)) به تحقق پیوسته است.
حال اگر این باج خواهی غرب از ایران ادامه پیدا کند ملت غیور ایران دوباره وارد صحنه خواهد شد تا میکروب های سیاسی که هر از چند گاهی به داخل خاک عزیزمان وارد می شوند و با سران فتنه و فعالان سیاسی دستگیر شده دیدار می کنند از صفحه تاریخ پاک خواهد کرد و و ما,امت حزب اللهی, تمام قد در برابر مداخله جویان در امور سیاسی کشورمان می ایستیم.
و همه ی ما می دانیم آنانی که از این قطعنامه حمایت می کنند روزی خود از فعالان فتنه88بوده اند و اکنون باری دیگر,چهره ی ضد نظام اسلامی شان را وقیحانه به رخ امت قهرمان ایران می کشند.