پیام تصویری رسایی به هاشمی در مجلس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صفحه اینستاگرام خود را با پیامی به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بروز کرد.

افسران - پیام تصویری رسایی به هاشمی در مجلس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صفحه اینستاگرام خود را با پیامی به ررییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بروز کرد.
پیام تصویری رسایی به هاشمی در مجلس:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صفحه اینستاگرام خود را با پیامی به ررییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بروز کرد.
به گزارش فرهنگ نیوز، حمید رسایی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت:

 آقای هاشمی من هم مانند بسیاری از آحاد جامعه افتخار می کنم که یک روستایی زاده ام. افتخار می کنم که به برکت رهبری امام خمینی (ره) مثل شما از روستا انقلابی شدم، به جبهه های دفاع مقدس رفتم، به قم رفتم، در دوره اصلاحات آمریکایی با این جریان خزنده به سهم و اندازه خودم با تالیف 14 عنوان کتاب تحلیلی و تاریخی مبارزه کردم، در کودتای سال 88 که عده ای زیر عبای شما به دنبال ابطال آرای مردم بودند از رٱی مردم که حق آلناس بود حفاظت کردم، امروز هم در باره توافق هسته ای برجام که به دروغ می خواهند آن را به اسم پیروزی به خورد مردم بدهند، ایستاده ام.

امیدوارم همینطور بمانم و در عاقبت مثل شما خسته و پشیمان نشوم.
پیام تصویری رسایی به هاشمی در مجلس
منبع: مشرق