کفن امام خمینی(ره) خشک نشده بود که حسادت ها آغاز شد

 ظهور فتنه 88 حاصل عینی اینگونه رفتارها (حسادت ها ) بود

در فتنه ۸۸ در کف خیابان‌ها تشخیص مرد از نامرد سخت شده بود، چرا که در این صف آرایی نشانه‌ها مشهود نبود. فتنه ۸۸ به فرموده رهبر معظم انقلاب عمیق‌ترین فتنه انقلاب اسلامی بود که خیلی از افرادی که مدعی صف خواص بودند مردد شدند و دیگران را هم به تردید دعوت کردند و از عدالت ساقط شدند.


به گزارش خبرنگار صالحین :  سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم قرارگاه بصیرت که در پایگاه ثامن ناحیه قدس برگزار شد، با اشاره به اینکه بصیرت جزیی از نیاز حیات انقلاب اسلامی است عنوان کرد: قرارگاه بصیرت مرکز جمع آوری و پردازش و انتشار نیازمندی سطح تقویت بصیرت شماست که می تواند از گنجینه های مختلف کسب شود.

وی اظهار داشت: با بررسی ماهیت انقلاب اسلامی، نقش موثر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب قابل مشاهده است که همواره نماد بی نظیر عرصه تاریخ انقلاب اسلامی بوده اند.

فضلی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه قرآن، عترت و مردم سه رکن انقلاب اسلامی را تشکیل می دهند عنوان کرد: مردمی که اهل بصیرت باشند همواره همراه رهبرشان هستند ولی اگر اهل بصیرت نباشند در مقابل رهبری قرار می گیرند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم به خوبی اثبات کردند که اهل بصیرت هستند و از انقلاب تا به امروز حفاظت و پاسداری  کرده‌اند خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت تا به امروز اجازه ندادند که تاریخ تکرار شود و عبرت‌های تاریخ مورد غفلت قرار بگیرد.

فضلی با بیان اینکه با مشاهده به تاریخ اسلام متوجه شدید که مطامع دنیوی و رودربایستی با فرزندان و نزدیکان موجب شد که افراد روبروی امام عصر خود بایستند عنوان کرد: خیلی از افراد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر امام خمینی(ره) و ولایت و انقلاب سینه سپر می کردند و ادعا می کردند که ما تفسیر خود ولایت هستیم ولی در آینده دچار انحراف شدند.

وی در ادامه گفت: هنوز کفن امام خمینی(ره) خشک نشده بود که حسادت ها آ‌غاز شد و این حسادت‌ها در سال ۸۸ ظهور و بروز عینی پیدا کرد و جریان فتنه را شکل داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بصیرت دست یافتنی است ولی نگه داشتنش سخت است خاطر نشان کرد: در  فتنه ۸۸ در کف خیابان‌ها تشخیص مرد از نامرد سخت شده بود، چرا که در این صف آرایی نشانه‌ها مشهود نبود. فتنه ۸۸ به فرموده رهبر معظم انقلاب عمیق‌ترین فتنه انقلاب اسلامی بود که خیلی از افرادی که مدعی صف خواص بودند مردد شدند و دیگران را هم به تردید دعوت کردند و از عدالت ساقط شدند.