• استفاده از ادبیات نامناسب علیه منتقدان
    بی‌سواد، بی‌شناسنامه، تازه به دوران رسیده، ترسو، بزدل، تخریبگر، عقب مانده، بروند به جهنم، افراطی، اقلیت و کم سواد از جمله القابی است که آقای روحانی به وسیله آنها منتقدان خود را مورد خطاب قرار داده است.
     
     
  • اظهارات ضد و نقیض مسئولین دولت و عدم راستگویی با مردم
    آقای روحانی در تبلیغات انتخابات و پس از تصدی مسئولیت ریاست جمهوری همواره دولت خود را دولت راستگویان نامید ولی در موارد متعدد مشاهده شد که وزرا و برخی دیگر از مسئولان دولتی در مورد یک موضوع خاص نظرات متفاوت داشته و به ایراد سخنان ضد و نقیض مبادرت کرده‌اند. نمونه بارز آن اظهارات ضد و نقیض و عدم صداقت دولتمردان خصوصا آقای روحانی در خصوص انتشار گزاره برگ ایرانی است.
     
     
  • بی‌توجهی نسبت به آرمان‌های امام خمینی رحمت الله علیه
    رفتار و عملکرد رییس جمهور در دو سال گذشته نشان می‌دهد وی در مواردی از جمله استکبار ستیزی، توجه به مستضعفین جامعه، تلاش در جهت تحقق وحدت و اقتدار ملی و اتکا به ظرفیت درونی نظام با امام راحل تفاوت دیدگاه دارد.
     
     
  • تخریب دولت‌های قبل
    رییس جمهور، معاون اول و اکثر وزاری کابینه یازدهم یکی از علل مشکلات جاری کشور را نوع عملکرد دولت‌های نهم و دهم می‌دانند و این اظهار نظرها تقریبا به موضوع اصلی همایش‌ها و جلسات اعضای کابینه تبدیل شده است.
     
     
  • عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی
    کارشناسان بر این باورند بسیاری از وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور از جمله تشکیل کابینه فراجناحی، مخالفت با تغییر اتوبوسی مدیران، حل مسائل فرهنگی، رونق اقتصادی و حل مسئله اشتغال جوانان محقق نشده است.
     
     
  • گره زدن همه مشکلات کشور به تحریم‌ها
    آقای روحانی در سخنرانی‌های مختلف عامل همه مشکلات کشور را تحریم می‌داند. اخیرا ایشان مشکل آب خوردن مردم را هم وابسته به رفع تحریم‌ها دانست.
     
     
  • نگاه حزبی به مسائل کشور
    با وجود اینکه آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی، کابینه احتمالی خود را فرا جناحی و معتدل خواند اما در عمل مشاهده شد اعضای کابینه و به طبع آن عملکرد مسئولان دولتی در توجیه و دفاع از جناحی خاص صورت می‎‌گیرد. حمایت غیر مستقیم از سران فتنه، دفاع از حضور زنان در ورزشگاه‌ها و برخی کنسرت‌های مسئله‌دار و دادن مسئولیت به نزدیکان خود این حقیقت را آشکارتر کرده است که آقای روحانی دغدغه بیشتری نسبت اقوام و جناح مورد نظر خود دارد تا رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم.
     
     
  • هیچکدام
    با کاهش محبوبیت آقای روحانی مخالفم و یا با هیچکدام از گزینه‌های فوق موافق نیستم.