جریانی به نام اصلاح‌طلب/ پیام ۹ دی / نتیجه لبخندزدن به آمریکا

افسران - جریانی به نام اصلاح‌طلب/ پیام ۹ دی / نتیجه لبخندزدن به آمریکا

آن زمانی ‌که خاک اسلام توسط امثال سروش و اکبر گنجی داشت به باد می‌رفت کسانی که لباس اسلام به تن کرده‌اند کجا بودند که دفاع کنند؟ اسلامی‌که امروز تروریست وهابی داعشی دارد به خاک و خون می‌کشد، چه کسی در مقابلش ایستاده؟ جریان اصلاح‌طلب! هزینه و شهید جبهه مقابله با داعش در سوریه و عراق را چه کسی دارد می‌دهد؟

پیروزی حزب‌الله لبنان و حماس حاصل نیرو‌های انقلاب اسلامی‌است یا اصلاح‌طلب؟ اصلاح‌طلبان کدام نقش مؤثری را در این ۳۰ سال گذشته در این کشور و این نظام بازی کرده‌اند؟ غیر از این که ملت را برسانند به اینکه ملت اشتباه کردید انقلاب کردید، اشتباه کردید لانه جاسوسی را تسخیر کردید، اشتباه کردید آمریکا را انداختید بیرون، چه کار کردند؟؟

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: جریانی که به نام اصلاح‌طلب،‌ مجاهدین خلق انقلاب اسلامی، کارگزاران و مشارکت در نظام شکل گرفتند هیچ نیتی جز برگرداندن کشور به سال‌های قبل از انقلاب نداشتند و می‌خواهند بگویند ما اشتباه کردیم انقلاب کردیم و آمریکا ببخشید و اسرائیل بیایید سفارت‌خانه را در این کشور باز کنید. البته زهی خیال باطل!

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: پیام ۹ دی به لیبرال درون نظام این است که همان‌گونه که سوریه را نجات دادیم، که همه ایادی و اربابان شما سعی کردند سوریه را نابود کنند اما نتوانستند، همان‌گونه که جلوی حرکت داعش را گرفتیم در مقابل کشور الگوی شما یعنی ترکیه که در پشت سر داعش بود، همان‌طور که در یمن بودیم، همان‌طور که در لبنان و فلسطین باور نمی‌کردید که اسرائیل شکست بخورد و این ما بودیم که این شکست را به او تحمیل کردیم، این جا هم شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

عباسی گفت: نتیجه لبخندزدن به آمریکا این بود که هر آن‌چه که دستاورد ۱۰ سال گذشته هسته‌ای بود را گذاشتیم روی میز ولی هیچ چیز دست ایران را نگرفته است؛ به گفته جک استراو در مصاحبه با سایت فارسی بی‌بی‌سی در پاییز سال ۸۴ دولت اصلاحات قول تعلیق ۱۰ ساله تأسیسات هسته‌ای را به غربی‌ها داده بود و امروز با تمدید هفت ماه به هفت ماه سعی در انجام همین سناریو را دارند.

امروز دیگر کمتر جوانی است که بتواند ادعا کند ایران با آمریکا سر شاخ شده است؛ دید که رفتیم مذاکره کردیم، همدیگر را بغل کردیم، خندیدیم و در کل همه چیز گفتیم و یک تو دهنی محکم به ما زدند و قیمت نفت را آوردند زیر ۵۰ دلار و تحریم‌ها را هم اضافه کردند و می‌گویند جرات ندارید از میز مذاکره بروید کنار چون به گفته خودشان همه چیز را در مذاکرات دادیم.
(بخشی از سخنرانی استاد حسن عباسی- 9 دی 1393- دانشگاه علوم پزشکی شیراز)