سردار نقدی : جنگ ۵۱ روزه غزه،۱۷شهریور انقلاب جهانی اسلام است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفتدر مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت کوکان مظلوم غزه: همان جنایتی که در میدان ژاله تهران در سال۱۳۵۷ اتفاق افتاد جنایتکاران صهیونیست ۴۰ روز پیش در غزه تکرار کردند.


پیش از ظهر دیروز مراسم گرامیداشت قیام تاریخی 17 شهریور و چهلمین روز شهادت کودکان مظلوم غزه با حضور جمعی از بسیجیان و پیروان ولایت در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.


در این مراسم سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی از حادثه 17 شهریور به عنوان  طلوع خورشید درخشان انقلاب نام برد و افزود: اگر امروز در عرصه  بین المللی حرفی برای گفتن داریم این را مدیون شهدایی هستیم که در روز 17 شهریور بدون هیچ سلاح و ابزاری، در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی ایستادگی و مقابله  کردند.


وی با بیان اینکه امروز می بینیم بعد از 36 سال حادثه 17 شهریور نه درایران بلکه در غزه تکرار می شود و همچنان استکبار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کند،ادامه داد: مردم غیرتمند سرزمین ما در آن هنگام که آمریکایی ها نفت و شوروی ها گاز ما را غارت می کردند، بدون هیچگونه سلاحی در مقابل انبوه سلاح های آمریکایی به میدان آمدند در حالی که استکبار جهانی شاه را به طور کامل و صد در صدی حمایت می کرد.



رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جنگ 51 روزه غزه،17شهریور انقلاب جهانی اسلام است گفت: در سرزمینی که وسعت آن اندازه یک محله کوچک است یعنی از ابتدای آن می توان انتهای آن را دید، می بینیم که مردم حماسه آفریده و با دست خالی به میدان آمده اند و در این میان دشمن نیز ثابت کرده که حتی بویی از انسانیت به ارث نبرده و همان حادثه ای که در میدان ژاله تهران در سال 1357 اتفاق افتاد، جنایتکاران صهیونیست 40 روز پیش در غزه تکرار کردند.



سردار نقدی با اشاره به اینکه همانطور که در زمان انقلاب، اربعین هر قیام مبدا قیام دیگری بود امروز نیز چهلم کودکان شهید غزه مبدا قیام برای مقابله با استکبار جهانی است، تصریح کرد: خون شهدای 17 شهریور حجت را بر همه تمام کرد که برای مقابله با ظالم باید از همه چیز حتی جان نیز گذشت و همان طور که حادثه 17 شهریور در تاریخ ثبت و ضبط شد، خون کودکان بی پناه غزه نیز باید در تاریخ ثبت شود.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف ما زنده نگه داشتن مقاومت مردم در غزه است خاطرنشان کرد: ما نباید امروز بگذاریم تا بی تفاوتی مان نسبت به جنایتهای غزه در تاریخ ثبت شود و باید این نکته را نیز بدانیم که تا هنگامی که انتقام خون این شهدا را نگیریم از پای نخواهیم نشست.



وی در پایان به اجرایی کردن شعار "مرگ بر اسرائیل" نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است که از مظلوم دفاع کنیم و امروز تکلیف همه امت اسلام و پیروان ولایت است که نگذارند خون کودکان مظلوم غزه پایمال شود.