سردار نقدی در گردهمایی معاونان روابط عمومی بسیج:
آمریکا و صهیونیسم بزرگترین مانع پیش روی تمدن اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامی است و بزرگ‌ترین مانع پیش رو، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند بنابراین حرکت برای از بین بردن این مانع جدی‌ترین جریانی است که باید شکل بگیرد و دنبال شود.


به گزارش صالحین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش مسوولان روابط عمومی بسیج و سپاه که در سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، با تبریک پیروزی مقاومت در جنگ غزه خاطرنشان کرد: پیروزی مردم غزه نمادی از مظلومیت و اقتدار است که با دستان خالی مجهزترین قدرت شیطانی را به زانو در آوردند.



وی افزود: شاید نسل های گذشته داستان هایی از خیبر و بدر شنیده باشند اما نسل حاضر در این سال ها شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی رزمندگان در دفاع مقدس، پیروزی مردم افغانستان بر ارتش سرخ شوروی، پیروزی های حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین بر رژیم صهیونیستی بوده است.



سردار نقدی تصریح کرد: برای هفتمین بار به آن هایی که دم از مذاکره و سازش می زدند ثابت شد که تنها را پیروزی بر مستکبرین و صهیونیست ها مقاومت است.



رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به بیانات گهربار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در توصیف بسیج و بسیجیان خاطرنشان کرد: باید در محضر بسیج زانوزد چراکه این جا مقام اخلاص است.



وی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که بسیج انجام می دهد قابل بیان نیست و همین کار را برای روابط عمومی بسیج سخت و دشوار کرده است، ادامه داد: گستردگی و تنوع اقدامات و فعالیت های بسیجیان بسیار زیاد است که اگر بخواهیم فهرست وار آن ها را بشماریم  تمام وقت جلسه را خواهد گرفت اما از خدمات بسیج جامعه پزشکی در نقاط مرزی به مردم گرفته تا سازندگی جوانان در روستاهای محروم، از اقدامات فرهنگی و بسیج علمی گرفته تا ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی امروز به همت بسیجیان در حال انجام است.



سردار نقدی تاکید کرد: بسیجیان برخلاف کسانی که برای انعکاس فعالیت شان به دنبال دوربین می گردند، از دوربین ها فراری‌اند و بنا به فرموده امام (ره) نام و نشان را در گمنامی و بی‌نشانی یافته‌اند.



وی ادامه داد: در اردوهای بسیج سازندگی شرط می گذارند که دوربینی در کار نباشد و می گویند کار ما را رسانه ای نکنید که این موضوع کار روابط عمومی بسیج را بسیار سخت و طاقت فرسا می کند لذا برای اجرای خوب این ماموریت باید به خدا توکل کرد چراکه برای فعالیت در روابط عمومی بسیج باید بسیجی و از جنس بسیج بود.



رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بهترین و بزرگترین الگو برای روابط عمومی بسیج شهید آوینی و شهید رهبر هستند؛ خاطرنشان کرد: خیلی ها برای تهیه فیلم به جبهه آمدند اما نتوانستند و آوینی چون خودش رزمنده و سنگرنشین بود با رزمنده ها زندگی کرد ، مانوس شد، صبر کرد و انتظار کشید تا توانست آن صحنه های استثنایی را شکار کند.



وی ادامه داد: اگر امروز هم کسی می خواهد الگوهای الهام بخشی را بگیرد و به جهان معرفی کند باید از این جنس باشد و روابط عمومی پرتشریفات و با پرستیژ به درد کار بسیج نمی خورد بلکه باید خاکی، متواضع، ایثارگر و کم هزینه در وسط میدان حاضر بود.



سردار نقدی در ادامه تاکید کرد:حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های جامعه در گرو حرکت کل جامعه به سمت آرمان ها با روحیه ای نشاط آفرین و پرامید است.



وی تصریح کرد: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامی است و بزرگترین مانع پیش رو، استکبار آمریکا وصهیونیست ها هستند بنابراین حرکت برای از بین بردن این مانع جدی ترین جریانی است که باید شکل بگیرد و دنبال شود.



رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس باید همانطور که امام خامنه ای فرمودند مسئله اول و اصلی جهان اسلام و بالطبع مسئله اصلی روابط عمومی بسیج باشد.



سردار نقدی با بیان اینکه جنگ غزه و کشته شدن حدود 500 کودک بی گناه همچون حادثه 17 شهریور که پلید بودن رژیم شاه را برای غفلت زدگان اثبات کرد، سفاک بودن رژیم صهیونیستی را برای بسیاری از مردم جهان به اثبات رساند  و 17 شهریور انقلاب جهانی اسلام بود.



وی در پایان تصریح کرد: همه راهپیمایی هایی که امروز در پاکستان و یمن به سوی اسلام آباد و صنعا صورت می گیرد باید تغییر مسیر داده و یکپارچه و متحد به سمت قدس شریف برگردد چراکه ریشه همه مشکلات منطقه و توطئه های تفرقه افکنانه رژیم غاصب صهیونیستی است که با نابودی آن کشورهای جهان اسلام می توانند برای حل مشکلات شان بایکدیگر گفتگو کنند.