غزه امتحانی برای مسلمانی مدعیان مسلمانی

دشمنیهای دنیای استکبار از آغاز اسلام لحظه ای این دین الهی را رها نکرده است ، آنقدر که گویا این موضوع جز ذات دنیای اسلام و جریان سلطه شده است ، هر زمان به نوعی و با ابزاری و به دستی .


گروه سیاسی شاخص؛ این دشمنیها جدای از آنکه صدمات و مصائبی را برای مسلمانان داشته در خود خیرها و برکاتی مانند ایجاد وحدت بین دنیای اسلام، بالارفتن مهارت های مادی و معنوی در شناخت دشمن از حیث نقاط قوت و ضعف ، معرفی بیشتر دنیای اسلام ، مجهز شدن کشورهای اسلامی به سلاحهای مختلف جهت دفاع و غیره را میتوان از آثار مثبت این دشمنی ها دانست .

یکی از مهمترین اثرات این دشمنیها شناخت دشمنانی است که در لباس دوست و به نام مسلمان ، نوکری دشمن را کرده و ستون پنجم سلطه در دنیای اسلام هستند. بنظر میرسد تمام مخفی کاریها وظاهر سازیهای این گروه در دنیای اسلام آنگاه که مواجهه ای بین همه یا بخشی از اسلام با خط قرمز دنیای سلطه صورت میگیرد کنار رفته و جریان نفاق و نفوذ بصورت عریان هویدا میگردد.

امروز خط قرمز دنیای استکبار یعنی اسرائیل غاصب کودک کش ، برای قدرت نمایی و از بین بردن مخالفان خود دست به فجایعی زده که در تاریخ نام سران آن را در کنار بلکه بالاتر از خون آشامانی مانند چنگیز و هیتلر قرار خواهد داد ، طرف مقابل این رژیم غاصب ، بخش کوچکی از دنیای اسلام یعنی مسلمانان نوار غزه می باشد. تا به امروز در هر جنگی حتی آن زمانی که مسلمانان مقاومت فلسطین پیروز شدند تلفات جانی و خفت و خواری اسرائیل زیاد نبوده است لیکن در این دوره هر چه این رژیم غاصب فشار را بیشتر کرده میزان مقاومت مسلمانان غزه نیز بیشتر شده و با موشکهای خود همه ی اسرائیل را برای اولین بار با موشکهای خود به لرزه انداخته و ترس بر مردم آن مستولی شده است . اکنون اسرائیل به دنبال آن است که مقتدرانه به این جریان خاتمه دهد ، لذا طرحهایی را از زبان نوکران آمریکایی ، اروپایی و عرب خود بیان میکند که در همه آنها ضعیف شدن مقاومت و خروج پیروزمندانه ی اسرائیل محوریت دارد. در این کشاکش و در حالی که مقاومت فلسطین با اتکال به خداوند سبحان و کمکهای ایران اسلامی زیر بار این طرحهای ننگین نمیرود اینبار جریان نفوذ و نفاق در راستای کمک به اربابان خود با ظاهری نمایان و بدون پوششی خاص به مقابله با مقاومت و حمایت از حمله ی سگ هار وحشی منطقه کرده است .

فتاوی مفتی های وهابی ، سران داعش، جریان شیعه آمریکا و لندن نشین جریانهایی هستند که  با تحریم مقاومت و قائل بودن حق برای اسرائیل از ماهیت واقعی خود پرده برداری نمودند. اکنون که اسرائیل راهی برای برون رفت از این منجلاب و باطلاقی که به دست خود ساخته است ندارد جز کمک و حمایت بخشی از دنیای اسلام میتوان گفت  امروز " غزه و مقاومت میزان و محک مسلمانی مسلمانان است "

جمهوری اسلامی ایران که از همان ابتدای انقلاب با درایت و بصیرت خطر اسرائیل را شناخته و هیچگاه آن را به رسمیت نشناخته در این دوره نیز با کمال صراحت و قدرت خود را مدافع همه جانبه ی مسلمانان مظلوم غزه دانسته و معرفی نموده و در همه سطوح آن از مقام معظم رهبری  تا قوای سه گانه، و تا نیروهای مسلح  این همکاری را لازم و اجتناب ناپذیر دانسته اند. سخنان فرمانده دلاور سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی بعنوان مهمترین خبر در بین اخبار مرتبط با جریان غزه شناخته شد.

و بالاخره سران کشورهایی مانند عربستان ، مصر ، قطر ، ترکیه و... که دم از اسلام میزنند بایست هم در این دنیا در برابر افکار پرسشگر مسلمانان و هم در آخرت در برابر رسول ختمی مرتبت (ص) پاسخ دهند که با احادیثی چون: من سمع رجل ینادی للمسلم فلم یجبه فلیس بمسلم (1) و یا حدیث شریف نبوی که : من اصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم (2) چه کرده اند .





(1)   هر کس بشنود که مظلومی فریاد میزند که مسلمان کمکم کند و به او کمک نکند مسلمان نیست

(2)   هر کس صبح کند و همتی برای حل مشکلات مسلمین نداشته باشد مسلمان نیست