میلاد با سعادت وصی نبی (ص) ،سرور  عالم  امام علی (ع)

 بر همه مومنان فرخنده و مبارک باد 

به نام خداوند حی  جلی *** خدای محمد  خدا ی علی

خدایا مرا عشق تعلیم ده *** بحق محمد    بحق علی  

*************************

مولای من ، ای سید و سالار من  ، ای ولی والای  من  ،  ای امام  همام و ای همای رحمت و سعادت  یا امیر المومنین  یا  امام  علی ( علیک آلاف التحیه و السلام ) عالم هستی  سخت  دل تنگ تو و فرزند دلربای  توست سید من !  دل تاریخ برای تو تنگ است؛ برای تو که تاریخ را شرمنده صبر و سکوت غریبانه‏ خود  کردی. 

مولایم برای تو که سیمای شفّاف عدالت را هنوز هم پس از چهارده قرن فاصله، برایمان تازه و زیبا و روشن تصویر و تفسیر می‏کنی . 

مولایم جهان سخت محتاج مروت و جوانمردی و غیرت و شجاعت و دلاوری توست که همیشه  ذوالفقار حق مدارت را در امتداد مسیرحق  و حقیقت و حی و وحدانیت به چرخش در می‏ آوری تا کوردلان خفته را از خواب شوم شیطانی برهانی. 

مولای من ! آن هنگام که چشم گشودی، نخلستان‏ هایی بی‏شمار به بار نشستند و گندم زارها در وسعتی بی‏کرانه به سمت نور قد کشیدند.

مولای من  ! بهار وامدار رنگ لبخند حیات بخش تو ست که بر پیکر درختان جاری و ساری می شود . تو آمدی و این‏گونه قطورترین کتاب عدالت و آزادگی با سرانگشتان  توانا و زیبا و پاک تو ورق خورد.

فرا رسیدن ١٣ رجب سالروز فرخنده  میلاد اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امیر المومنین حضرت امام علی (علیه آلاف التحیه و السلام )را به محضر آقا امام عصر حضرت حجة بن الحسن عسکری (علیه آلاف التحیة و السلام )و امام خامنه ای (مد ظلله العالی ) و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

 

ها علی بشر کیف بشر ***  ربه فیه تجلی و ظهر

شبروان مست ولای تو علی  *** جان عالم به فدای تو علی