نامه ی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه  به هاشمی رفسنجانی  

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی درباره مواضع اخیر وی منتشر کرد و وصیت نامه امام را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت اهدا نمود. 

افسران - نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خطاب به هاشمی رفسنجانی درباره مواضع جنجالی ایشان در قبال کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از یادگاران رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و به عنوان سرآمد نیروی مردمی بسیج برای تداوم ثمردهی این شجره طیبه به فرموده آن حضرت و به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر هوشیاری توأم با عدم محافظه کاری برآن شد تا مطالبی را به حضورتان عرض کنیم که انشاءالله اندکی تأمل نمائید:


یکی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید بر استکبارستیزی و عملی شدن شعار "نه شرقی نه غربی"بوده است، اکنون با گذشت سی و پنج سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دولت های استکباری خصوصاً آمریکا فشارهای همه جانبه خود را علیه مردم ایران تشدید کرده است، حال سوال اینجاست که شخص شما چطور از جانب آن پیر فرزانه مطرح می کنید که ایشان موافق حذف شعار "مرگ بر آمریکا" بودند؟

حضرت آیت الله،

گویا شما مواضع امام در مورد استکبارستیزی را فراموش کرده اید یا در گذر زمان هم چون دیگران دنیا طلبی به سراغشان آمد، ارزش ها و آرمان های انقلاب را فراموش کرده اید؟ آیا نظر امام درباره ی آمریکا را نمی دانید؟ آیا پیام امام به حجاج که فرمود: "حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد "مرگ بر آمریکا" و اسرائیل و شوروی را خلاف اسلام می داند گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند آمریکایی فعل رسول الله(ص) و امر خداوند را تخطئه می کنید، و تأسی به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالی را برخلاف می دانید و مراسم حج را از برائت از کفار تنزیه می کنید، و امر خدا و رسول را برای منافع دنیایی خود به طاق نیسان می سپارید، و برائت و نفرین را نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمین کفر می دانید؟" را مطالعه کرده اید؟

جناب هاشمی،

بارها اظهار نظر کرده اید که در مسیر گفتمان امام حرکت می کنید ولی متأسفانه در عمل چیزی دیگری مشاهده می شود، چه اتفاقی افتاده است که در این چند وقت اخیر به فرموده امام: "خط این بود که این قضیه "مرگ بر آمریکا" منسی(فراموش) بشود و... "سعی در از بین بردن این شعار دارید؟ آیا این همه خونی که برای انقلاب ریخته شده که به گفته خود شما این شرایط و ثبات و صلابتی که نظام ما دارد به خاطر حکومت ولایت فقیه است و به خاطر خون شهدا و ایستادگی خانواده‌های شهداست؛ خیانت به خون شهدا نیست؟

حضرت آیت الله،

در بحث بیداری اسلامی همیشه در صحبت هایتان خلاف مواضع رهبری از واژه "بهار عربی" استفاده می کنید، گویا نیاز است مواضع امام در مورد صدور انقلاب که آثار آن را الآن در کشورهای اسلامی ببینید و صحبت های رهبری را در مورد بیداری اسلامی و تأکید بر مردمی بودن این انقلاب ها را مجدداً بازخوانی کنید.

جناب هاشمی،

در این چند سال اخیر از نامه بدون سلام تا دامن زدن به فتنه 88، رهبری معنوی گروهی شده اید که دشمنی خود را علیه ولایت فقیه و انقلاب چنان آشکار کرده اند که مردم نیز از آنها تبری می جویند و از همه مهم تر از رهنمودهای رهبری استفاده ای نمی کنید، بدانید راهی که در پیش گرفته اید جز دور شدن از انقلاب اسلامی سرانجامی ندارد.

در پایان از شما می خواهیم به موارد نامه توجه نموده و حرف فرزندان انقلاب را مطالعه فرمایید. به پیوست نامه به عنوان هدیه، وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) به حضورتان تقدیم می گردد که شاید از نقل خاطرات خلاف روش امام جلوگیری کند.

و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه